Heb je een item gevonden dat je echt moét hebben? Mooi!
Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’. Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken. Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.
Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw Meddad's items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.
Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Hieronder vind je een overzicht van onze verzendkosten en voorwaarden:
Nederland & België
- Verzendkosten: €4,99
- Gratis verzending: bij bestellingen vanaf €49
Overige Europese landen
- Verzendkosten: €4,99 – €9,99 (afhankelijk van het land)
- Gratis verzending: bij bestellingen vanaf €49
Landen met hogere verzendkosten (Bulgarije, Kroatië, Griekenland, Ierland, Portugal, Roemenië)
- Verzendkosten: €9,99
- Gratis verzending: bij bestellingen vanaf €69
-
Verzendkosten voor het retourneren van een artikel zijn voor rekening van de klant.
KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?
Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatuspagina, de link hiervan ontvang je per e-mail zodra je bestelling is verzonden.
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.
WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
Meddad streeft naar een snelle en zorgvuldige levering van je bestelling. De levertijd is afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel:
- Direct op voorraad: 1 – 2 werkdagen.
- Levering via onze Europese leveranciers: 3 – 5 werkdagen.
- Levering vanuit producenten buiten de EU: 10 – 15 werkdagen.
Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en houden je via e-mail op de hoogte zodra je pakket is verzonden.
IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?
Kan je pakket niet afgeleverd worden, dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvang je een notificatie van de chauffeur, waarop de afhaallocatie vermeld staat. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.
VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, waardoor er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als je denkt dat je een verkeerd verzendadres hebt opgegeven.
VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het gebeuren dat je Track & Trace aangeeft dat je pakketje op je adres is afgeleverd maar je toch niets hebt ontvangen, meld dit dan direct aan ons. Veertien dagen na de aangegeven leverdatum starten wij een onderzoek bij PostNL. Wij houden je op de hoogte tot het onderzoek is afgerond.
VRAGEN OVER JE BESTELLING
Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.